.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه عدالت،مهمترین دستاورد هدفمند کردن یارانه

استاندار مازندران گفت:توسعه عدالت از مهمترین دستاوردهای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها است .

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار شهرستان سوادکوه افزود: در راستای اجرای این طرح به دنبال توزیع عادلانه یارانه ها در جامعه هستیم.


وی اظهارداشت:در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، حمایت از روستاییان بیشتر مورد توجه است تا از این طریق فاصله بین فقیر و غنی در جامعه کاهش یابد.


طاهایی از سوادکوه به عنوان منطقه ای با ظرفیت بالقوه یاد کرد و خاطرنشان ساخت: این شهرستان از ظرفیت های مطلوبی در بخش های طیور، باغبانی و کشاورزی برخوردار است که باید از آن استفاده بهینه کرد.


استاندار مازندران ادامه داد: جمعیت مازندران در حال افزایش است و این در حالی که به علت محرومیت، جمعیت سوادکوه درچند سال اخیر کاهش یافته است.


وی گفت: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سوادکوه برای جلوگیری از مهاجرت ساکنان این منطقه به مناطق شهری به شکل مطلوب استفاده کرد.


طاهایی پروژه کک سازی سوادکوه را در کشور بی نظیر دانست و تصریح کرد: روند اجرای این طرح ملی به دلیل مسائل زیست محیطی با ملاحظاتی همراه بود که بحمدالله با رفع این مشکلات ساخت این کارخانه در دستور کار جدی دولت قرار دارد.


در پایان این مراسم عزیز باقری به عنوان فرماندار جدید شهرستان سوادکوه معرفی شد. باقری پیش از این به مدت سه ماه عهده دار مسئولیت سرپرستی فرمانداری این شهرستان بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.